Søgemaskinernes 10 bud – tro ikke på alt
I søgemaskinerne kan man som bekendt få svar på det meste. Det gælder både livets store og små spørgsmål.
Ønsker man yderligere åndelig rådgivning i mod det religiøse skal man dog nok lige overveje søgemaskinernes bud en ekstra gang.
Yahoos 10 bud (som for øjeblikket kun inkluderer 5):
Det med at myrde har de fanget, men Pass Gandalf?? Hvorfor skal en troldmand fra Tolkiens univers blandes ind i det?
Google.com’s 3! bud
Det er alligevel ikke meget man skal være opmærksom på der… Men komme forbi kommer man ikke!
Google.dk’s 10 bud
De har alligevel fået de fleste med – men sove? Og Arnulf Øverlands digt er vidst også først kommet med i efterkrigstiden…
Der er mange mærkelig eksempler fra Google og Yahoo suggest. Bing har endnu ikke offentliggjort deres vigtigste bud.
Vigtigst af alt – men skal ikke tro på alt hvad man hører – heller ikke når det kommer fra søgemaskinerne.
2 Kommentarer til “Søgemaskinernes 10 bud – tro ikke på alt”
Kommenter post





Få nyhedsbrev:
Seneste indlæg
- Link Building i 2016 – 10 svar fra de største danske SEO eksperter
- Få 20% bedre load-tider med HTTP/2 protokollen
- Derfor skal du aldrig droppe tanken om dit drømmedomæne
- SEMAward 2015 – vinderne er fundet
- De 96 bedste artikler, blogposts, debatindlæg og podcasts om online markedsføring
Mest læste indlæg
- Link building 2012 – 12 håndgribelige tips fra de største danske eksperter
- Det perfekte SEO title tag
- Google+ (plus) – med Google Circles – Googles Sociale netværk
- Yahoo! skifter til Bing – hvad med Site Explorer?
- Utraditionelle Off-Page SEO Strategier
- Adwords tricks – 11 tips til en kick-ass Adwords annonce
- Google Places – udfyld det perfekt (Local business Center)
- Nyt Google+ Dashboard – saml dine Google produkter ét sted
- Google Pandaen er Tam, Uden Tænder og Ganske Harmløs
- Google Webmaster Tool – sådan registrerer du dit website
Seneste kommentarer
- 14 spørgsmål og svar om link building – sådan foretager du link building i 2014 til
- Link Building i 2016 – 10 svar fra de største danske SEO eksperter til
- 13.880 grunde til at du skal kommentere på blogs til
- 13.880 grunde til at du skal kommentere på blogs til
- Utraditionelle Off-Page SEO Strategier til
Mikael Hostrup says:
Det er faktisk en ret sjov feature. Jeg har selv rodet lidt med det og nogle gange får man de underligste resultater. Prøv at skrive ting som “hvordan”. Det er ret skræmmende.
Henrik Blunck says:
Grunden til at sove dukker op i listen er nok formuleringer som “du må ikke sove på din vagt” [særligt vigtigt i militæret… ;-)] eller “du må ikke sove for lidt” – eller “for meget” i helbredsmæssig forstand. En sjov måde at skildre forskellene mellem sprogene, og Google har mange af de sjove forslag når vi søger efter lidt alternative ordsammenhænge. :-)