Inden så længe sætter jeg mig på et fly og drager over atlanten for at deltage i SMX Advanced i Seattle.
Jeg er ikke blevet sat på nogle talerstole (endnu), men forventer også hovedsageligt at deltage i de mange forskellige sessions og debatter, der opstår efterfølgende.
SMX advanced er uden tvivl den største konference for folk, der arbejder professionelt med online markedsføring.
Selv om advanced i år også blev udvidet til London, må Seattle udgaven stadig betragtes som den originale. Årets udgave indeholder sessions om:
Årets udgave indeholder sessions som:
-
SEO For Google Vs. Bing: How Different Are They?
Show Me The Links: Real Life Link Building
Twitter, Real Time Search & Real Time SEO
Location Services: The New Local Search?
Du kan se hele programmet til SMX advanced her.
Keynote talere er henholdsvis Yusuf Mehdi fra Microsoft og Matt Cutts fra Google.
Jeg ser frem til at høre de mange sessions, høre de forskellige keynotes, vende de forskellige problemstillinger i pauserne og om aftenen – og frem for alt løbende referere hvad der sker derovre, her på bloggen.